logotyp

6.A Distanční výuka

 Vážení rodiče!

Z důvodu nařízení vlády jsme nuceni přecházet na distanční výuku. V některých předmětech proto budete mít výuku formou zadaných úkolů na dané časové období, v jiných bude probíhat online výuka pomocí google aplikací MEET a CLASSROOM (učebna).

SLEDUJTE PROSÍM STRÁNKY ŠKOLY CO NEJČASTĚJI A DOHLÉDNĚTE NA ŘÁDNÝ PRŮBĚH DISTANČNÍ VÝUKY U VÁS DOMA! :)

Děti procházely školením na založení googlovského účtu a proto by měly být schopné se do výukových aplikací přihlásit! Pokud by s tím však někdo měl potíže, níže naleznete pomocná videa pro úspěšné připojení k výuce :)


Jak se přihlásit na MEET:
https://www.youtube.com/watch?v=jgR2gpajsfQ

Jak se přihlásit do UČEBNY:
https://www.youtube.com/watch?v=1Vs01NxZPmA

Milé děti,

včera jsem vám zadala úkoly na distanční výuku do konce tohoto měsíce. Protože to ve škole bylo trochu hektické, a ne všechny jste pobraly veškeré informace, ještě jednou vám vše i s úkoly vysvětlím. :-)

 

ČJ mluvnice: Budete si opakovat pravopisné jevy na PL- každý den jedno cvičení, teorii, pokud neznáte, nastudujete na umime česky – témata- příslušný pravopisný jev ( včera jsem vysvětlila ve škole)procvičovat můžete i na onlinecvičení – 2.stupeň,český jazyk, 6. třída (pravopis-všechno),podstatná jména, přídavná jména –souhrn,souhrn(1), Prac. sešit – Přídavná jména cvič. 3,4/str. 26

 

Literatura – PL Mapa příběhu- buď okopírujete nebo si ji překreslíte, abyste měli další, budeme jich dělat více. A do ní si podle zadání vyplníte pohádkový příběh O kruté princezně Turandot z čítanky na str. 22-25. Nejdříve si příběh přečtete a potom vyplníte mapu příběhu. Okénko po okénku si přečtete zadání a z textu budete vyplňovat. Co se týče obsahu a shrnutí napíšete to, jak příběh vidíte svými slovy, jak jste ho pochopily. Téma – budete psát o čem to je, jaké téma je zpracované

 

Žánr- jestli je to román, povídka, pohádka, báseň,.. vyberete, co se hodí

 

Druh – epika – má děj, lyrika – nemá děj, drama(div. hra)-vyberete, co se hodí

 

Ostatní je popsané. Přemýšlejte u toho. Je to úkol na přemýšlení a jak rozumíte danému textu. J

Vyplněnou mapu ofotíte a pošlete na můj školní mail. Do 21.října. Budu ji hodnotit.

 

Bonusový úkol pro bystré hlavy z lidové slovesnosti napište a vysvětlete 10 přísloví, 10 rčení

 

Dějepis: K naší tématice Pravěku- se podíváte na videa Byl jednou jeden člověk – 1.- 4.díl, v učebnici si přečtete texty o prvních zemědělcích  z období  mezolitu a neolitu na str. 22 – 27. Zápis pak máte na:

 

YOUTUBE, BOHEMIAN TEACHER – PRAVĚK + co vás zaujme z učebnice str.22-27

 

Odpovíte na otázky 1,2(symbol ?) /str.23,     ot. 1,2/str.25

 

Úkol pro všechny, který vypracujete bude : Porovnáte život lidí v době paleolitu a neolitu

Čím a jak se živili             

Jak bydleli

Jaké nástroje a zbraně používali

V jakých společenstvích žili

Umění a náboženství

Ostatní, co nastudujete

 

 

Můžete formou myšlenkové mapy, nebo jinou formou, ale abych z toho poznala ty rozdíly v jejich životechJ

Tento úkol ofotíte a pošlete na můj školní mail do 23. října. Budu ho hodnotit známkou

 

Úkol bonusový pro bystré hlavy – zamyslete se a napište, jak a v čem zemědělství změnilo život lidí až do současnosti.


https://meet.google.com/lookup/brkvc6a3gm?

Kód kurzu  yi2k3xv

PŘEHLED ONLINE HODIN

PO  3.h - Čj

ÚT  3.h - F
          4.h - Ze

ST  2.h -  Př
       3.h -  Čj
       4.h -  Aj

ČT  4.h -  Aj
        5.h - Čj

PÁ   4.h - Aj
 
Děti,
 
ještě jeden mail musím poslat ohledně kulturního deníku. Máte mít zpracovanou 1 knížku do konce října. Pokud půjdeme v listopadu do školy, přinesete ji na hodinu literatury ve ST 4. listopadu, (kdo nepřinese dostane 5, času jste měly dost, neomlouvám!!)
Pokud nepůjdeme, pošlete mi ofocené zpracování na mail.
Děkuji 
učitelka Jana

Ahoj děti,
 
někteří mi už posíláte úkol z dějepisu : Rozdíly v životě v paleolitu a v neolitu.
Vypadá to, že jste nepochopily, jak ten úkol má vypadat. Takže, bude to na zvláštním papíře velikosti A4, na šířku si vyznačíte - paleolit, co mají společné, neolit. Tady jsem myslela na tu myšlenkovou mapu.
Můžete doprovodit text i obrázky, nechám na vás, jakou formu obrázků zvolíte.
A tento výtvor mi ofotíte. To budu hodnotit. :-)
I vy, co jste mi ten úkol už poslaly- Lukáš Zalabák a Matyáš Brož, ho udělejte ještě jednou podle těchto kritérií.
 
Bonusová otázka je pro bystré hlavy, myslím, že jich je mezi vámi dost, tak určitě zkuste i ji. Pokud se povede, odměna vás nemine, a pokud ne nic se nestane:-)
 
Přeji pohodový víkend všem

učitelka JANA

POZOR důležitá zpráva z matematiky!

 Ahoj šesťáci.
Všechny vás zdravím  Nikdo neví, jak dlouho tohle potrvá. A protože nemáte učebnice, tak vám práci na pondělí a úterý vypíšu.Současně vás prosím, abyste si ve středu ráno od 7,30 do 8,30 přišli do školy pro šestkové učebnice, abychom se mohli posouvat dál podle učebnic.Pokud by se někdo nemohl dostavit, domluvte se prosím se spolužáky, aby vám učebnici vyzvedli.Tak se snažte a pokud byste měli nějaké dotazy, tak se pokusím vám odpovědět.
Takže: 1825 .7 922=     ;  12 324 . 4 726 =     ; 10 230 . 5 923 =     ;1 197: 63=          4 756 : 82 =         ; 4 838 : 59  =
      860 . 4327 =     ;   8 550 . 7 962  =      ; 7 321 . 3 650 =       ; 3 478 : 74 =              2 673 : 27 =          ; 1 152 : 36 =
      95 . 4 726  =     ;  7 363  . 1 859  =       ; 6 232 . 6 905 =       ; 1 422 : 18 =             3 936 : 41 =           ; 7 790 : 95 =
Připomínám, že v násobení je možné otáčet pořadí činitelů!
M. Šafránková

Přírodopis (725439029, kovarova@zs-zasmuky.cz)

Dobrý den, šesťáčci,
on-line hodina Přírodopisu proběhne ve středu 21.10. druhou vyučovací hodinu (od 8,30 hodin) a povede ji pí. uč. Hudcová. Do on-line hodiny se přihlásíte rozkliknutím odkazu, který vám pošlu ve středu ráno (kolem 7,45 hodin) do školních mailů. Na hodinu se přihlaste o 3 minuty dříve (asi v 8,22), abychom mohli včas začít.
Své školní maily kontrolujte pravidelně, alespoň 2x denně, pravidelně také prohlížejte informace a úkoly v Google-učebně (o všech změnách v Učebně byste ale měli mít informaci ve školním mailu).
Tuto informaci prosím sdílejte se svými spolužáky.
Těšíme se na vás Hana Kovářová, Michaela Hudcová

NÁSTĚNKA

DISTANČNÍ VÝUKA
Základní škola Zásmuky, okres Kolín

Komenského náměstí 94
281 44 Zásmuky

Ředitelka školy: Mgr. Alena Bernardová
Zástupkyně ředitelky: Mgr. Hana Pecharová

Tel/fax: +420 321 796 236 (ředitelna)

E-mail: reditelstvi@zs-zasmuky.cz
Domů ZŠ Zásmuky

Created by © 2013 - 2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy