logotyp

4.A Distanční výuka

PŘÍRODOVĚDA (DISTANČNÍ VÝUKA)


Dobrý den,
     tak bohužel se nám změnila forma výuky, z prezenční na distanční. Jako učitelé se budeme snažit v co nejlépe předat znalosti daného předmětu, naučit je i v zodpovědnosti plnit úkoly. A co to znamená pro předmět PŘÍRODOVĚDA? Pravidelně budu vkládat zápisy nové látky na tyto stránky školy (podle školního rozvrhu), prosím rodiče o dohlédnutí (i přepisem se žák učí) zápisů do sešitů. Pro zpestření a ověření znalostí žáků budu vkládat různé kvízy, doplňovačky, někdy formou dokumentů vyhledávání odpovědí (odměnou známky 1) ,které mi prosím budete posílat na můj email: petrova@zs-zasmuky.cz. Včas Vás budu informovat, kdy a co posílat.
     Těším se na vzájemnou spolupráci a zpětnou vazbu vypracovaných úkolů žáků.
Přeji pevné nervy a brzký návrat do školy.
                               S pozdravem  Petrová

=====================================================================

UČIVO 19.10. - 23.10.2020
    Zdravím všechny čtvrťáky a přeji vám hezký den. Některé práce jsou opravdu krásné a vidím, kdo nad tím tráví nějaký čas.
     Dneska máme dokončit kapitolu KUR DOMÁCÍ a ŽÍŽALA OBECNÁ. Dole v příloze máte odkaz na poznámky, které si prosím přepište do sešitu. Jinak zase připomínám, můžete si nakreslit obrázek slepice a žížaly podle sebe nebo i nalepit obrázek do sešitu, ať máte radost z pěkného sešitu a odpočinete si ze psaní.
     Prosím používejte si podložku v sešitě, ať vám písmenka neujíždí.
UPOZORNĚNÍ
Ve čtvrtek 22.10. vám vymyslím kvízový testík na tyto zvířátka co jsme probrali a přiložím fotografie zvířat a vy mi je správně zařadíte buď do obratlovců nebo bezobratlovci (co jsme dělali ve třídě).

====================================================================
Anglický jazyk - Dana Zářecká

Dobrý den všem,

na tomto místě najdete pro příští hodiny distanční výuky zadání pro samostatnou práci, kterou zaměříme na procvičování a rozšiřování slovní zásoby - s tím, že výslovnost dotrénujeme na začátku listopadu ve škole.

Vím, že situace není lehká, řada z vás aktivně s dětmi pracuje, snaží se být nápomocná, za což děkuji. Ale prosím nechtějte po dětech, aby si do slovníčků psaly výslovnost, mají pak tendenci psát výslovností a nenaučí se správně číst. Respektujme individuální tempo dětí, někdo zvládne výslovnost rychleji, někdo pomaleji, ale to vůbec nevadí. Raději ve škole budeme stále opakovat,, procvičovat, než abychom dětem vytvořili do budoucna problém.
90% z vás je na WhatsApp, proto prosím využijme této možnosti a v případě nejasností, jakýchkoliv dotazů, volejte, pište.
Jsem k dispozici v pracovní dny na mailu zarecka@zs-zasmuky.cz, či telefonu WhatsApp Dana Zářecká, tlf. 724 130 821.

Práce pro týden 19. - 23. 10.:

Tento týden budeme pracovat s pracovními listy, které najdete ke stažení na této stránce - je třeba odrolovat až dolů.
Pracovní listy 4.A a 4.A_1 jsou zaměřeny na rozšíření slovní zásoby částí těla - oba listy podle zadání vypracuj, slovíčka si zapiš do slovníčků. Kdo si chce pracovní listy vybarvit, klidně může.
Pracovní list 4.A2 a 4.A_3 je zaměřen na opakování slovíček - opět podle zadání oba listy vypracuj.
Pracovní list 4.A_4 procvičuje použití neurčitého členu - ze třetí třídy víte, že člen a se spojuje s podstatným jménem, které začíná na souhlásku, an s podstatným jménem začínajícím samohláskou.

Vyplněné pracovní listy fotíš a posíláš mi na výše uvedené kontakty, zároveň si je zakládáš do desek na angličtinu.

Dále si samostatně na internetu procvičuješ čísla - odkaz: https://www.umimeanglicky.cz/strilecka-cisla?source=homepagePopular

https://www.umimeanglicky.cz/slovicka-numbers-2-uroven?source=homepagePopular


Práce pro týden do 16.10.:

1. v učebnici ze strany 18 napsat do slovníčků slovíčka ze cvičení 2, do sešitu napsat cvičení 3
2. v pracovním sešitu vypracovat stranu 14 - podle příkladů v cvičení 1 doplnit slova do cvičení 2
3. v učebnici projít slovíčka podle obrázků na straně 20 (cvičení 1), zapsat si je do slovníčků a podle tohoto obrázkového návodu doplnit v pracovním sešitu cvičení 1 ze strany 16
4. 
číst říkanku ze strany 18 - nezapomeň i se čte ai
5. na internetu procvič porozumění textu - na odkazu: 
https://www.umimeanglicky.cz/reading-pictures/60
procvič také slovní zásobu na odkazu:
https://www.umimeanglicky.cz/poslech-slovicek-family-1-uroven?source=explicitExercise

Práci z tohoto týdne nemusíte posílat, zkontroluji ve škole.
Příští týden budeme pracovat s pracovními listy, které najdete opět na tomto místě a ty již budeme kontrolovat přes WhatsApp.

Přeji pevné zdraví.
Dana Zářecká





 

ČESKÝ JAZYK A MATEMATIKA

Prosím rodiče odesílat práce každý den, pokud to bude jen trochu možné.

nekontrolujte, prosím, jen pošlete, děkuji.
Pracovní listy, které děti dostaly ohledně slohu - tvoření osnovy, popis hračky, nechte až na prázdniny třeba a děti mají přinést v pondělí 2.11. JEŠTĚ JEDNOU MOC DĚKUJI ZA BEZVADNOU SPOLUPRÁCI

PRÁCE NA TÝDEN 19. - 23. 10.
Prosím, aby děti vypracovaly každý den úkoly jak z Českého jazyka, tak z Matematiky zadané na daný den
NEZAPOMÍNEJTE NA OPRAVDU PRAVIDELNÉ KAŽDODENNÍ ČTENÍ - VELMI NUTNÉ

Pondělí 19. 10.  Čj – zopakujeme si učivo 3. roč. – STAVBU SLOVA - kořen slova, předpona a přípona

str. 16 – důkladně pročíst článek – NEPOLAPITELNÝ KOCOUR   - do sešitu - skloňuj podstatné jméno BĚŽEC – vyznač koncovky – a vyčasovat sloveso v přítomném čase – BĚŽET – opět vyznačit koncovky

 

M – str. 16, cv. 101, 102 – stále opakování – do sešitu obě cvičení

 PROHLÉDNĚTE SI VELMI PĚKNÁ VIDEA KE GEOMETRII NA  STRÁNKÁCH www. matýskova-matematika.cz - výuková videa
strana 12 - na videu - kolmice

ÚTERÝ 20. 10. Čj – prostudovat str. 16, cv. 2

   do sešitu cv. 3 všechna slova– stačí ovšem pečlivě vyznačit barvičkama podle vzoru ve cvičení 2 – tedy předpona modře, kořen slova červeně, přípona zeleně
MOC PROSÍM O VELKOU PEČLIVOST, ABY BYLO DOBŘE ČITELNÉ

 

M – všechna cvičení do sešitu – str. 16, cv 103, 104, 105

 
DALŠÍ DODÁM AŽ DOSTANU SPLNĚNO TOTO ODE VŠECH




STŘEDA  14. 10. 2020

Čj – str. 13 – přečíst článek Listonoš a Fík ( odpovědět na otázky a, b, c,d)

do sešitu přepsat cv. 4

Mat. – vypracovat do sešitu str. 15, cv. 91, 92, 93, 94

 

ČTVRTEK 15. 10.

Čj – opakování párových souhlásek, str. 14, cv. b

Mat. –pokračujeme na str. 15, cv. 95, 96 obě do sešitu

U slovních úloh si můžete dělat nákresy.

 

PÁTEK – 16. 10.

Čj – str. 14, cv. 4 a 5 – napsat do sešitu

Mat. – str. 15, cv. 97, 98, 99, 100
JEŠTĚ JEDNOU MOC DĚKUJI VŠEM, KTEŘÍ IHNED ZAČALI PERFEKTNĚ PRACOVAT A REAGOVAT
VZHLEDEM K TOMU, ŽE ZADÁVÁM STÁLE POUZE OPAKOVÁNÍ, MYSLÍM, ŽE JE TATO FORMA SPOLUPRÁCE DOSTAČUJÍCÍ.
BUDU STRAŠNĚ RÁDA, POKUD BUDOU DĚTI PERFEKTNĚ UMĚT NÁSOBILKU A KRÁSNĚ PLYNULE ČÍST S POROZUMĚNÍM TEXTU, COŽ JE ZÁKLADEM NAŠEHO ÚSPĚCHU
DĚKUJI, JSTE SUPER

PES DOMÁCÍ, KOČKA DOMÁCÍ, KUR DOMÁCÍ, ŽÍŽALA OBECNÁ

Angličtina - pracovní listy 4.A

4.A4.A

4.A_14.A_1

4.A_24.A_2

4.A_34.A_3

4.A_44.A_4

NÁSTĚNKA

DISTANČNÍ VÝUKA
Základní škola Zásmuky, okres Kolín

Komenského náměstí 94
281 44 Zásmuky

Ředitelka školy: Mgr. Alena Bernardová
Zástupkyně ředitelky: Mgr. Hana Pecharová

Tel/fax: +420 321 796 236 (ředitelna)

E-mail: reditelstvi@zs-zasmuky.cz
Domů ZŠ Zásmuky

Created by © 2013 - 2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy